fbpx

Váš produkt jako “stroj na peníze”? (35)

Víte, jaký je rozdíl mezi ušetřenou stokorunou a vydělanou stokorunou?

Žádný: Koupit si za ni můžeme totéž.

A když zákazníkům ukazujeme, kolik s pomocí našeho produktu ušetří, často jim také můžeme ukázat, jak jim to pomůže peníze vydělat.

Pokud totiž náš produkt šetří peníze, po nějaké době se celá investice do jeho nákupu sama zaplatí. Úsporu bude zákazníkovi ale přinášet i v dalších letech. A pokud by dříve zákazník peníze utratil a ony mu nyní zůstanou, v podstatě jsme mu pomohli onu částku vydělat.

Naše prezentace “úspory” pak nemusí končit tím, že zákazníkovi peníze ušetříme… ale můžeme také dodat, že mu peníze vyděláme:

“Nákupem produktu X ušetříte každý rok 6.720 Kč a celá investice v hodnotě 20 tis. Kč se vám tak během tří let sama zaplatí. Ony provozní úspory ale budete čerpat i nadále, 6.720 Kč budete šetřit každý rok i dále… a nový X vám tak bude vlastně každý měsíc vydělávat necelých 600 Kč.”

Jak v následujících 7 dnech ukážete zákazníkům, kolik peněz s pomocí vašich produktů vydělají?

Úspěšný týden přeje…

Váš produkt jako "stroj na peníze"? (35) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Pokud je náš produkt dražší než konkurenční, může to být právě výdělek, který zákazníka přesvědčí k výběru naší varianty. Podrobný návod, jak potom přivést k nákupu zákazníky, kterým konkurence nabízí lepší cenu, pak najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV