Věříte mu? (23)

Zažili jste to určitě i vy:

Oblek mu padnul jako šitý na míru.
Mluvil nadšeně a energicky.
Popisoval svou nabídku v superlativech.
Argumenty podkládal grafy a tabulkami.
Celou dobu se usmíval.

Ale přesto jste mu nevěřili ani slovo.

Proč?

Nebyl totiž autentický.

Jakže?

Ve slovníku říkají, že “autentický” je ten, kdo je “pravý, ryzí, skutečný, důvěryhodný”.

V našem světě to ale znamená, když nám takový člověk něco vysvětluje a nabízí, cítíme, že promlouvá z hloubi svého skutečného mínění. Neopakuje naučené poučky. Nenabízí, jen aby prodal. A za svým názorem si nestojí proto, že tam na něj čekají korunky, ale proto, že je o něm přesvědčený.

Jak v následujících 7 dnech prověříte svou vlastní autenticitu při jednání se zákazníky? 

Úspěšný týden přeje…

Věříte mu? (23) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud např. posíláte zákazníkům emailové nabídky, jejich tónem a obsahem rychle ovlivníte, jestli je budou zákazníci vymazávat bez čtení… nebo jestli je přiměje zvednout telefon, domluvit si s vámi schůzku nebo rovnou poslat objednávku. Podrobný návod, jak toho dosáhnout (včetně vzorových emailů), najdete kliknutím sem.


Kategorie

prověření důvěryhodnosti, stát si za svým názorem


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...