Zažili jste to určitě i vy:
Oblek mu padnul jako šitý na míru.
Mluvil nadšeně a energicky.
Popisoval svou nabídku v superlativech.
Argumenty podkládal grafy a tabulkami.
Celou dobu se usmíval.
Ale přesto jste mu nevěřili ani slovo.
Proč?
Nebyl totiž autentický.
Jakže?
Ve slovníku říkají, že “autentický” je ten, kdo je “pravý, ryzí, skutečný, důvěryhodný”.
V našem světě to ale znamená, když nám takový člověk něco vysvětluje a nabízí, cítíme, že promlouvá z hloubi svého skutečného mínění. Neopakuje naučené poučky. Nenabízí, jen aby prodal. A za svým názorem si nestojí proto, že tam na něj čekají korunky, ale proto, že je o něm přesvědčený.
Jak v následujících 7 dnech prověříte svou vlastní autenticitu při jednání se zákazníky?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Pokud např. posíláte zákazníkům emailové nabídky, jejich tónem a obsahem rychle ovlivníte, jestli je budou zákazníci vymazávat bez čtení… nebo jestli je přiměje zvednout telefon, domluvit si s vámi schůzku nebo rovnou poslat objednávku. Podrobný návod, jak toho dosáhnout (včetně vzorových emailů), najdete kliknutím sem.