Většina z nás má pocit, že úroveň stresu v našem životě roste každým dnem…
… a tento trend je viditelný po celém světě.
Vědci na jedné z portugalských univerzit proto zkoumali chování myší ve stresových situacích a přišli k zajímavému závěru:
S rostoucím stresem se zmenšuje kvalita krátkodobé paměti… a stejně tak se zmenšuje flexibilita reakcí.
Jinými slovy, ve stresových podmínkách tíhnou živé bytosti ke dříve vyzkoušeným a osvědčeným postupům. A totéž platí i pro naše zákazníky.
Chceme-li tedy uspět v době rostoucí nabídky, každodenního útoku konkurence a přetíženosti informacemi, měli bychom naše argumenty podpořit informacemi o osvědčenosti a prověřenosti naší nabídky.
Nabídky „čerstvých, nových a vylepšených“ produktů a služeb mají na trhu důležité místo, stejně tak je ale důležité, abychom zákazníkům nabízeli i „osvědčené, zkontrolované a prověřené“ varianty.
Jak v následujících 7 dnech připomenete zákazníkům „osvědčenost“ vašich postupů a práce?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Pokud si navíc zákazníci některý z vašich produktů vyzkouší, řadou postupů je můžete přivést k dalším a dalším nákupům. Sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.