Víte, které zákazníky nechcete? (36)

Minulý týden jsme hledali zákazníky, kteří jsou pro naši firmu klíčoví.

Víte ale také, jak vypadají zákazníci, které nechcete přitahovat?

Přestože bychom si přáli, aby všichni zákazníci byli vlídní a ocenili naši práci, najdou se mezi nimi i tací, se kterými je neúměrné množství problémů. Způsobují největší komplikace, jsou nejčastějším zdrojem reklamací, jsou nepříjemní na vaše pracovníky a celkově vám dávají nejvíce “zabrat”.

Víte, kteří to jsou?

Odrazování takových zákazníků od nákupu se může zdát jako hloupost – jimi utracená koruna má přece stejnou hodnotu, jako jakákoliv jiná. Pokud ale spočítáte, kolik stojí péče a řešení konfliktů s takto nespokojeným zákazníkem, zjistíte, že je to neúměrné výdělku. A že mnohem větší užitek by vám přinesl stejný čas strávený péčí o zákazníky, kteří to ocení.

Programové odmítání těch zákazníků, se kterými by se vám špatně pracovalo, není tedy podnikatelskou sebevraždou, ale naopak promyšlený marketingový tah. Pokud totiž můžete zákazníkům říci, že si své klienty vybíráte, o to větší bude o vaše služby zájem.

Jak v následujících dnech odhalíte zákazníky, kteří vám přinášejí více problémů než příjmů?

Úspěšný týden přeje…

Víte, které zákazníky nechcete? (36) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Postupy, jak získat zákazníky, kteří jsou pro vaši firmu nejziskovější, najdete kliknutím sem.


Kategorie

klíčový zákazník, řešení konfliktů


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...