Při hledání metody, jak do vaší firmy přivést další zákazníky, nesmíme zapomenout na základní lidskou motivaci… a jedním z přirozených motivů je touha zvítězit nad ostatními.
Organizace velkých sportovních utkání může být nad naše síly, pokud ale mají naši zákazníci nějakou specifickou dovednost, přímo nás vyzývá k tomu, abychom jí využili v soutěži.
Pozor: Cílem akce není uhádnout, „kolik pingpongových míčků se vleze do nového auta“, aby si pak výherce jedno odvezl. To je jiná propagační kategorie.
Cílem dovednostní soutěže je umožnit lidem s nějakou dovedností (která souvisí s našimi produkty nebo službami), aby se předvedli před ostatními. A aby získali jejich potlesk, obdiv nebo respekt.
- Jako prodejce fotoaparátů připravíme soutěž o nejlepší fotku krajiny/osoby/domu.
- Jako prodejce sazenic uspořádáme soutěž o fotografii největšího plodu (v různých kategoriích).
- A pokud budeme prodejcem počítačů, v naší soutěži se mohou např. utkat zájemci o sestavení nejrychlejšího počítače ze součástek zakoupených za limitních (např.) 10 000 Kč.
Pro mnoho zákazníků je oceněním samotná pozvánka do takové soutěže, a pokud bude soutěž dostatečně viditelná, můžeme z ní udělat každoroční klání o pohár naší firmy.
Jakou dovednostní soutěž uspořádáte pro vaše zákazníky v následujících 7 dnech?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Sbírku postupů, jak do vaší firmy přivést další zákazníky, najdete kliknutím sem.