Vítězem bude zákazník… i my (34)

Při hledání metody, jak do vaší firmy přivést další zákazníky, nesmíme zapomenout na základní lidskou motivaci… a jedním z přirozených motivů je touha zvítězit nad ostatními.

Organizace velkých sportovních utkání může být nad naše síly, pokud ale mají naši zákazníci nějakou specifickou dovednost, přímo nás vyzývá k tomu, abychom jí využili v soutěži.

Pozor: Cílem akce není uhádnout, “kolik pingpongových míčků se vleze do nového auta”, aby si pak výherce jedno odvezl. To je jiná propagační kategorie.

Cílem dovednostní soutěže je umožnit lidem s nějakou dovedností (která souvisí s našimi produkty nebo službami), aby se předvedli před ostatními. A aby získali jejich potlesk, obdiv nebo respekt.

  • Jako prodejce fotoaparátů připravíme soutěž o nejlepší fotku krajiny/osoby/domu.
  • Jako prodejce sazenic uspořádáme soutěž o fotografii největšího plodu (v různých kategoriích).
  • A pokud budeme prodejcem počítačů, v naší soutěži se mohou např. utkat zájemci o sestavení nejrychlejšího počítače ze součástek zakoupených za limitních (např.) 10 000 Kč.

Pro mnoho zákazníků je oceněním samotná pozvánka do takové soutěže, a pokud bude soutěž dostatečně viditelná, můžeme z ní udělat každoroční klání o pohár naší firmy.

Jakou dovednostní soutěž uspořádáte pro vaše zákazníky v následujících 7 dnech? 

Úspěšný týden přeje…

Vítězem bude zákazník... i my (34) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Sbírku postupů, jak do vaší firmy přivést další zákazníky, najdete kliknutím sem.

 


Kategorie

dovednostní soutěž pro zákazníky, touha zvítězit nad ostatními


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...