Vracíte peníze? (21)

Proč je první zákazník naštvaný… a ten druhý spokojený?

Prvnímu zákazníkovi jsme říkali:
Odhad ceny: 14.500 Kč
Skutečná cena: 16.000 Kč

Druhý zákazník od nás slyšel:
Odhad ceny: 16.500 Kč
Skutečná cena: 16.000 Kč

Skutečná zaplacená cena je v obou případech stejná, každý ze zákazníků ale vycházel při jejím hodnocení z jiné perspektivy.

Zatímco pro prvního jsme ti, kteří se jej snaží “okrást zbytečným navyšováním ceny”, pro druhého jsme hrdiny, kteří našli cestu, jak mu peníze ušetřit.

Jak v následujících 7 dnech upravíte vaše cenové odhady tak,
abyste zákazníkům peníze vraceli místo toho, aby je museli doplácet?

Úspěšný týden přeje…

Vracíte peníze? (21) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Víte, proč 68 % vašich zákazníků uvažuje o odchodu ke konkurenci? Důvody jsou šokující… a přitom tomu můžete jednoduše zabránit. Podrobnosti najdete zde.


Kategorie

co je perspektivní, upravit cenový odhad


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...