Vrána k vráně sedá… (35)

V posledních několika tipech jsme se bavili o hledání a získávání ideálních zákazníků…

… a měli bychom si uvědomit, že se s těmi, kteří u nás už nakupují, mnohdy znají.

Lidé se často stýkají s přáteli a kamarády, kteří mají stejný pohled na svět a většinou i stejný životní styl… a toho můžeme využít.

Nabídneme-li totiž našim stávajícím áčkovým zákazníkům, aby k nám přivedli své přátele, můžeme už dopředu počítat s tím, že většina těch nových bude taktéž odpovídat áčkovému profilu.

Co v následujících 7 dnech nabídnete vašim nejlepším zákazníkům za to, že vás představí svým přátelům a známým? 

Úspěšný týden přeje…

Vrána k vráně sedá... (35) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak nejrychleji? Podrobný návod, jak dosáhnout toho, aby vám stávající zákazníci vodili i své přátele a známé, najdete kliknutím sem.


Kategorie

co nabídneme áčkovým zákazníkům, když zákazník přivede známého


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...