fbpx

“Vše nejlepší k narozeninám…” (6)

Zní to sice jako otřepaná poučka, ale stále platí:

Pokud si vzpomeneme na zákazníka v den jeho narozenin,
vzpomene si on zase na nás, až bude příště nakupovat.

Pro většinu z nás je výročí našeho narození příjemným zážitkem (tedy aspoň do určitého věku). Většinu dodavatelů/prodejců ale naše narozeniny vůbec nezajímají.

Někteří si sice vzpomenou, ale většinou posílají jen sms nebo emailové blahopřání.

Ti chytřejší jdou ale o krůček dál: Pošlou nám blahopřání poštou. A do něj vloží také drobný dárek, poukázku či slevový kupon. (Nebo nám jej předají osobně.)

Proč?

Když totiž něco podobného pošleme sami našim zákazníkům, odlišíme se.

Ano, všichni si sice řeknou, že to děláme jen proto, aby si u nás zase něco koupili.

Přesto se ale neubrání pocitu, že je náš krok potěšil. A až se příště budou rozhodovat o tom, komu poslat svou další objednávku, budou zase o krůček blíž k nám než ke konkurenci.

Jaká pravidla zavedete pro blahopřání VIP zákazníkům ve vaší firmě?

Úspěšný týden přeje…

"Vše nejlepší k narozeninám..." (6) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Pokud chcete naformulovat vaše emaily/dopisy zákazníkům tak, aby vám pokaždé přinesly zvýšenou odezvu, podrobný návod najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV