Minule jsme si říkali, že poskytování slevy, aniž by nám to přineslo zvýšení prodeje, je jen plýtváním penězi.
Existuje ale výjimka… a to tehdy, pokud je poskytování trvalých slev součástí naší strategie.
Každý prodejce si totiž může vybrat ze dvou variant:
1) Buď bude nabízet své produkty za přiměřené ceny a čas od času z nich za promyšlených okolností poskytne slevu (pokud vůbec).
2) Nebo nastaví své ceny trvale na vyšší úroveň a zákazníky bude lákat tím, že jim pokaždé a vždy nabídne nějakou slevu.
Oba postupy mohou být úspěšné, pokud se ale rozhodnete jít cestou trvalých slev a akčních nabídek, nezapomeňte na to, že s tím musíte spojit trvalou a neutuchající propagační aktivitu.
Zákazníky, které touto strategií totiž přivedete, budou spíše impulsivní osoby, které si zvyknou na slevové podněty… a ty jim musíme neustále předkládat.
Jak změníte v následujících 7 dnech vaši propagaci, pokud chcete jít cestou trvalých slev a akčních nabídek?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to popohnat? Pokud navíc chcete, aby k vám tito zákazníci přivedli i své přátele, sbírku nápadů, jak toho dosáhnout, najdete kliknutím sem.