Za co můžeme zákazníka pochválit? (8)

Vzpomínáte, kdy jste naposledy dostali písemné poděkování za nákup od některého z vašich dodavatelů?

Pokud jste na tom stejně, jako já, na žádné takové poděkování si nevzpomenete.

Nikdy totiž nepřišlo.

(A pokud ano, moc dobře si jej naopak pamatujete. Je to totiž něco zcela mimořádného.)

Každý psycholog potvrdí, že lidé opakují to, za co získávají pochvalu, ocenění, uznání, nebo poděkování. A nemusí to být jen dárky nebo peníze.

Pošlete-li jedno takové poděkování některému z vašich zákazníků každý pracovní den, za rok to udělá nějakých 250 dopisů. A pokud se k vám připojí i ostatní ve firmě, tři minuty investované do nadepsání dopisu a nalepení známky se mohou proměnit v několik tisíc překvapených a příjemně potěšených zákazníků ročně.

Ano, většina lidí odtuší, že tím sledujete své vlastní zájmy. Přesto se ale neubrání pocitu, že je vaše gesto potěšilo.

A protože budete jediní, kdo si na ně vzpomene, aniž byste od nich chtěli další peníze, ona “vzdálenost” mezi zákazníkem a vaší firmou bude opět o něco menší než ta, kterou musí překonat u vašich konkurentů.

Kterým zákazníkům poděkujete v následujících sedmi dnech?

Úspěšný týden přeje…

Za co můžeme zákazníka pochválit? (8) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

 

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Pokud chcete, aby u vás zákazníci nakupovali opakovaně, sbírku nápadů, jak toho dosáhnout, najdete kliknutím sem.


Kategorie

opakovaný nákup, poděkování za nákup


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...