fbpx

Zakopaný pes? (21)

V mnoha firmách už jej mají.
V mnoha marketingových učebnicích jej doporučují.
A možná jste se jej rozhodli vydávat i vy:

Firemní newsletter.
Firemní zpravodaj.
Firemní magazín.

Ať už ale říkáte zpravodaji pro vaše zákazníky jakkoliv, často se setkávám s tím, že si vydavatelé stěžují, kolik mají s přípravou textů a grafiky práce… a výsledek je pak minimální:

“Minulý rok začala naše společnost vydávat newsletter pro zákazníky. Posíláme jej zákazníkům 1x měsíčně, ale odezva není taková, jakou jsem očekávala. Vůbec netuším v čem může být zakopaný pes…”

Než ale zanevřete na zpravodaje úplně, podívejte se na ně očima zákazníka.

Většina zpravodajů dělá totiž zásadní chybu: Popisují, co je v jejich firmě nového a jaké nabízejí novinky.

Jak nás ale každou neděli po obědě učil před mnoha lety ředitel televize Nova, kdyby se celé vysílání skládalo jen z reklamy, nikdo by se na ni nedíval. Kdyby se ale vysílalo úplně bez reklamy, nikdo by to zase nezaplatil.

Atraktivní zpravodaj, stejně jako televizní vysílání, musí být tedy složen z 80 % zajímavého obsahu… a jen 20 % sebeprezentace a reklamy.

Jak v následujících 7 dnech změníte obsah vašeho zpravodaje tak, aby výrazně převažoval atraktivní obsah… a reklama byla jen doplňkem?

Úspěšný týden přeje…

Zakopaný pes? (21) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Návod, jak úspěšně prezentovat vaši nabídku i na zmenšeném prostoru, najdete potom kliknutím sem.

Jak užitečný byl pro vás tento příspěvek?

Ohodnoťte jej počtem hvězdiček

Protože vám tento příspěvek pomohl...

Sledujte další na sociálních sítích

Tak to mě mrzí

Rád bych to napravil

Co můžu zlepšit?

Tipy pro zvýšení prodeje IV