fbpx

Zakopaný pes? (21)

V mnoha firmách už jej mají.
V mnoha marketingových učebnicích jej doporučují.
A možná jste se jej rozhodli vydávat i vy:

Firemní newsletter.
Firemní zpravodaj.
Firemní magazín.

Ať už ale říkáte zpravodaji pro vaše zákazníky jakkoliv, často se setkávám s tím, že si vydavatelé stěžují, kolik mají s přípravou textů a grafiky práce… a výsledek je pak minimální:

“Minulý rok začala naše společnost vydávat newsletter pro zákazníky. Posíláme jej zákazníkům 1x měsíčně, ale odezva není taková, jakou jsem očekávala. Vůbec netuším v čem může být zakopaný pes…”

Než ale zanevřete na zpravodaje úplně, podívejte se na ně očima zákazníka.

Většina zpravodajů dělá totiž zásadní chybu: Popisují, co je v jejich firmě nového a jaké nabízejí novinky.

Jak nás ale každou neděli po obědě učil před mnoha lety ředitel televize Nova, kdyby se celé vysílání skládalo jen z reklamy, nikdo by se na ni nedíval. Kdyby se ale vysílalo úplně bez reklamy, nikdo by to zase nezaplatil.

Atraktivní zpravodaj, stejně jako televizní vysílání, musí být tedy složen z 80 % zajímavého obsahu… a jen 20 % sebeprezentace a reklamy.

Jak v následujících 7 dnech změníte obsah vašeho zpravodaje tak, aby výrazně převažoval atraktivní obsah… a reklama byla jen doplňkem?

Úspěšný týden přeje…

Zakopaný pes? (21) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Návod, jak úspěšně prezentovat vaši nabídku i na zmenšeném prostoru, najdete potom kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV