fbpx

Zavíráte dveře od koupelny, i když jste právě doma sami? (32)

Někdo odpoví ano, někdo ne… a když vám nabídnu důvod, proč to děláte (a jak si stojíte ve srovnání s ostatními), velká část lidí se na toto srovnání podívá.

(I vás samotné možná zajímá, proč ty dveře vlastně zavíráte, když nemusíte.)

Právě to je ale cíl, který titulek sleduje…

Jakou to má souvislost s vaší firmou?

Tento titulek najdete v reklamní síni slávy:

Před mnoha lety chtěl totiž vydavatel časopisu o psychologii zvýšit prodej a najal proto reklamního textaře, aby “něco vymyslel”.

Dotyčný věděl, že samotná nabídka předplatného časopisu, který “vám o sobě prozradí, víc než si chcete přiznat”… je sice dobrá, ale prodává pořád jen ten časopis.

Vymyslel tedy propagaci postavenou právě na sebetázacích titulcích typu “Zavíráte dveře od koupelny, i když jste právě doma sami?”

… a zájem o časopis a prodejní výsledky vystřelily nahoru.

Proč?

Přestal hned v titulku prodávat samotný “produkt” (= kupte si předplatné časopisu). A místo toho začal chytře vtahovat do čtení přesně ty zákazníky, kteří budou na jejich nabídku reagovat (= zájemce o sebepoznání).

Inženýři a technici nám budou zatvrzele opakovat, že zákazníci kupují tu “věc”, kterou si pak odnášejí domů.

My ale víme, že i samotní inženýři a technici kupují to, co ta věc dělá.

Jak v následujících 7 dnech proměníte titulky vašich inzerátů tak, aby více vtahovaly zákazníky ke čtení zbytku textu? 

Úspěšný týden přeje…

Zavíráte dveře od koupelny, i když jste právě doma sami? (32) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Vytvoření “svůdné” nabídky nemusí být těžké. Někdy totiž stačí napodobit to, co se už jinde osvědčilo. Viz např. konkrétní postup kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI