fbpx

Zázraky na počkání? (27)

Když na konzultacích od klientů slyším “chceme zvýšit prodej na maximum”, začnu být opatrný.

Tam, kde chtějí “maximum”, totiž očekávají, že se výsledek dostaví tak nějak zázračně sám.

A tam, kde čekají zázraky, okamžitě říkám, že je nedokážu splnit ani na počkání, ani do tří dnů.

Ke zvýšení prodeje nevedou totiž žádná kouzla:

Pouze se díváme na celý marketingový a prodejní postup. Držíme pomyslně v ruce šroubovák, kleště a hasák. A povolujeme, utahujeme nebo vyměňujeme jednotlivé části našeho “objednávkovodu” tak, aby se žádní zákazníci (a jejich objednávky) na té cestě od oslovení až po nákup zbytečně neztratili.

Ke zvýšení prodeje tedy nevedou ani kouzla, ani čáry, ani hra se zrcadly.

Je to jen výsledek systematické, pečlivé práce.

A výsledky jsou vždy reakcí na konkrétní změny či úpravy, které zrealizujeme.

Jaké konkrétní kroky podniknete v následujících 7 dnech pro zvýšení prodeje u vás? 

Úspěšný týden přeje…

Zázraky na počkání? (27) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nemáte čas? Účinný postup, jak získat čerstvé objednávky co nejdříve (během několika dnů či týdnů), najdete také zde.

Tipy pro zvýšení prodeje VII