fbpx

Ze svého? (4)

Možná vás to už napadlo:

Pokud budou zákazníci více spokojeni (a víc také utratí), když si objednají naši “kvalitnější” variantu, je logické, že jim budeme tuto možnost čas od času nabízet.

Zkusme jít ale proti proudu:

Co by se stalo, kdybychom jim tu lepší variantu nenabízeli… ale rovnou ji koupili?

Za svého.

Hloupost?

Jen pokud si to nespočítáme.

Pokud ale víme, že za “ochutnávku” našich lepších služeb/výrobků zaplatíme v nákladech X Kč, stačí provést malý test, na kterém si vyzkoušíme, jak budou lidé reagovat.

Pokud jen “ochutnají”, ale vyšší úroveň přesto nikdo nekoupí, opakování této akce nemá smysl.

Pokud ale zjistíme, že každý Ntý z těchto zákazníků začne objednávat právě tyto lepší služby/výrobky, můžeme si už potom jednoduše spočítat, zda se nám tento postup vyplatí.

Jak v následujících 7 dnech vyzkoušíte reakci vašich zákazníků na lepší služby/výrobky, které jim pořídíte ze svého? 

Úspěšný týden přeje…

Ze svého? (4) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Prodáváme sice stále totéž, ale otáčíme nabídku tak, aby si jí zákazník nejen všimnul, ale aby jí také využil. Dosáhneme tím důležité výhody: Zákazník začne jasněji vnímat rozdíl mezi vámi a konkurencí. A právě tato odlišnost rozhodne, že si pro nákup vybere právě vás. Praktický návod, jak odhalit tu svou “odlišnost od konkurence” (i když prodáváte totéž), najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII