Jako prodejci dobře víme, že pokud nás stávající zákazníci doporučí ostatním, máme z poloviny vyhráno.
Jenže… stejně platí, že pokud nás stávající zákazníci kritizují, ostatní to spíše odradí.
Proč se tím zabývat?
Mnoho zákazníků dnes sedá před nákupem k počítači.
Prohledávají na internetu diskuse, aby si vaši firmu „proklepli“.
A hledají zkušenosti a názory vašich zákazníků.
Zadejte do Googlu nebo Seznamu výraz „zkušenost“ (nebo diskuse, zkušenosti, názory).
Připište k němu název vaší firmy nebo produktu.
A přečtěte si, co se o vás kde píše.
Pro některé firmy nebude toto čtení bohužel příjemné.
V každém případě se ale dočtete totéž, co potenciální zákazníci.
A můžete na to reagovat.
Co se o nás píše na internetu… a jak to v následujících 7 dnech napravíme?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Několik metod, jak vaši firmu chránit před stížnostmi a kritikou na internetu najdete najdete kliknutím sem.