Minulý týden jsme se dívali na námitky, kterými zákazníci při nákupu reagují nahlas. Obavy zákazníků mají ale ještě jednu formu: Tu nevyslovenou
Kromě toho, co říkáme nahlas, se nám totiž v hlavě mele ještě spousta dalších pochybností:
- “Já to koupím, přinesu to domů a tam zjistím, že se to tam nehodí…”
- “Já to koupím, ukážu to šéfovi a ten se naštve, že jsem vybral špatně…”
- “Já to koupím a pak zjistím, že kdybych se podíval jinam, sehnal bych to levněji…”
- “Já to koupím a nakonec to nebudu ani používat…”
- “Já to koupím a oni druhý den vymyslí něco lepšího…”
- “Já to koupím a zaměstnanci s tím nebudou chtít pracovat…”
- “Já to koupím a oni to dají druhý den do výprodeje…”
Pokud víte, jaké nevyslovené pochybnosti se honí hlavou vašim zákazníkům, můžete vaši prezentaci připravit tak, aby na ně odpovídala už dopředu:
“Možná vás napadlo, že si X přinesete domů a pak zjistíte, že vám nebude ladit s Y. Nemusíte mít ale obavy, protože to jsme za vás vyřešili následovně…”
Jak budete během následujících 7 dní zjišťovat a shromažďovat nevyslovené obavy vašich zákazníků?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak nejrychleji? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.