fbpx

Znáte nevyslovené pochybnosti vašich zákazníků? (15)

Minulý týden jsme se dívali na námitky, kterými zákazníci při nákupu reagují nahlas. Obavy zákazníků mají ale ještě jednu formu: Tu nevyslovenou

Kromě toho, co říkáme nahlas, se nám totiž v hlavě mele ještě spousta dalších pochybností:

 

  • “Já to koupím, přinesu to domů a tam zjistím, že se to tam nehodí…”
  • “Já to koupím, ukážu to šéfovi a ten se naštve, že jsem vybral špatně…”
  • “Já to koupím a pak zjistím, že kdybych se podíval jinam, sehnal bych to levněji…”
  • “Já to koupím a nakonec to nebudu ani používat…”
  • “Já to koupím a oni druhý den vymyslí něco lepšího…”
  • “Já to koupím a zaměstnanci s tím nebudou chtít pracovat…”
  • “Já to koupím a oni to dají druhý den do výprodeje…”

Pokud víte, jaké nevyslovené pochybnosti se honí hlavou vašim zákazníkům, můžete vaši prezentaci připravit tak, aby na ně odpovídala už dopředu:

“Možná vás napadlo, že si X přinesete domů a pak zjistíte, že vám nebude ladit s Y. Nemusíte mít ale obavy, protože to jsme za vás vyřešili následovně…”

Jak budete během následujících 7 dní zjišťovat a shromažďovat nevyslovené obavy vašich zákazníků?

Úspěšný týden přeje…

Znáte nevyslovené pochybnosti vašich zákazníků? (15) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

 

P.S. Jak nejrychleji? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje I