Znáte “Test skeptické manželky”? (46)

Představte si následující situaci:

Zkopíruji texty z vašich nabídek a reklamy.
Odstraním z nich zmínku o vaší firmě.
A přečtu je vaší manželce (manželovi).

Bude jim rozumět?
Bude jim věřit?
Přesvědčí ji?

Já tento “test skeptické manželky” používám velmi rád tam, kde vidím nabídky plné nepodložených slibů, superlativů a prázdných frází.

Pomyslná “skeptická manželka” se totiž jako zástupce zákazníků nenechá opít rohlíkem.

Rentgenovým zrakem odhalí argumenty, které nejsou důvěryhodné.
Svými dotazy nás přesně upozorní na místa, kterým nebudou lidé rozumět.
A když se začne znuděně dívat kolem, víme, že jsme ztratili čtenářovu pozornost.

“Test skeptické manželky” je účinný, protože vnáší do našich nabídek realitu. A nepřímo nás tak nutí, abychom ve svých slibech ubrali, přidali vysvětlení a dodali důkazy.

Jak v následujících 7 dnech prověříte vaše nabídky a texty “testem skeptické manželky”?

Úspěšný týden přeje…

Znáte "Test skeptické manželky"? (46) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

nedůvěryhodné argumenty, nepodložené nabídky


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...